pytania i odpowiedzi -Travelink.pl - Travelink.pl


Przejdź do treści
Informacje
Pytania i odpowiedzi

Czy cena podana na stronie dotyczy 1 osoby? Czy jest to cena całkowita?
Najczęściej podana cena dotyczy 1 osoby. Obok tej ceny znajdziesz cenę łączną dla wszystkich osób. Do podanej ceny może zostać  doliczona obowiązkowa składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (10-15 zł/os.) oraz ewentualnie inne dopłaty lokalne. W niektórych krajach obowiązuje dopłata klimatyczna płatna indywidualnie w hotelu oraz opłata wizowa, płatna na lotnisku po przylocie. Szukaj w zakładce Opis.
W przypadku imprez lotniczych realizowanych rejsowymi samolotami zwróć uwagę na ilość przysługującego Ci bagażu podręcznego i rejestrowanego. W zależności od Twoich potrzeb może wystąpić konieczność dopłaty za bagaż. Opłata za taki bagaż na lotnisku jest wyższa od opłaty dokonywanej podczas rezerwacji w biurze.

Czy cena zawiera transfer z lotniska do hotelu?
Podane ceny z reguły zawierają transfer z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko w przypadku rezerwacji imprezy turystycznej. W opisie każdej oferty jest zawarta taka informacja. Rezerwując tylko przelot lub tylko hotel/noclegi transfer nie jest wliczony w cenę.

Ile trwa doba hotelowa?
Doba hotelowa  w zależności  od wybranej oferty kończy się w godz. 10.00 - 12.00 a rozpoczyna się w  godz. 14.00-15.00. W przypadku nocnych przylotów do kraju docelowego,  następujących dzień po dacie rozpoczęcia świadczeń hotelowych, podanej  na dokumencie podróży Goście kwaterowani są po  przybyciu do hotelu – co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godziny dnia podanego w dokumencie podróży.  Rozpoczęcie świadczeń następuje po zameldowaniu w hotelu,  pod warunkiem, że trwa już pierwsza doba hotelowa, a kończy się z  momentem wykwaterowania, jednak nie później niż koniec ostatniej doby  hotelowej. W przypadku lotów powrotnych do kraju następujących po  zakończeniu ostatniej doby hotelowej, należy opuścić pokoje w godz.  10.00 - 12.00 w dniu wykwaterowania.

Co rozumieć przez All inculive?
Opcje "all inclusive" zawarte w ofertach mogą różnić się pomiędzy sobą. Oprócz typowej "all" istnieją jeszcze "all ultra" (opcja rozszerzona) oraz "all soft" (opcja ograniczona).  Oczywiście również typowe "all inclusive" różnią się pomiędzy sobą w zależności od standardu hotelu lub kraju pobytu np. "all" w Grecji nie można porównywać z "all" w Egipcie. Zwróć również uwagę, że opcja "pelne wyżywienie" nie jest równoznaczna z "all inclusive" - najczęściej są to 3 posiłki dziennie.

Jak mogę zarezerwować wycieczkę?
Wakacje można zarezerwować przez Internet (rezerwacja wstępna lub rezerwacja online),  telefonicznie (infolinia +48 34 365.60.90), a także w punkcie sprzedaży: Czas Podróży Reisebus, Al.Wolności 1 (DHU Kwadraty), Częstochowa.

Czy mogę zabrać sprzęt sportowy lub ulubione zwierzątko domowe?
Warunki przewozu sprzętu sportowego lub zwierzęcia domowego należy sprawdzić w Travelink.pl. W przypadku zwierząt domowych należy upewnić się przede wszystkim czy wybrany hotel akceptuje i przyjmuje zwierzęta.

Czy mogę wypożyczyć samochód za pośrednictwem Travelink.pl?
Oczywiście. Jednak w celu zminimalizowania kosztów przed złożeniem zamówienia porównaj cenę wynajmu w lokalnych wypożyczalniach. Często jest to tańsza opcja.

Czy cena imprezy może ulec zmianie?
Cena imprezy, już po rezerwacji, może ulec zmianie jedynie ze względu na zmiany kursów walut, kosztów transportu lub opłat lotniskowych,  portowych itp. W przypadku posiadania tzw. Gwarancji Niezmienności Ceny – cena zarezerwowanej podróży nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu. W przypadku opłat niezależnych od Organizatora – takich jak bilety wstępu  czy opłaty za przeloty wewnętrzne lub wizy, itp. - cena może ulec  zmianie.

Co oznacza gwarancja najniższej ceny?
Gwarancja najniższej ceny oznacza, że Organizator gwarantuje Państwu prawo do najniższej  ceny w promocji. Jeśli po dokonaniu  rezerwacji znajdą Państwo identyczną ofertę w korzystniejszej cenie Organizator z przyjemnością zwróci Państwu różnicę.  
Gwarancja Najniższej Ceny nie uprawnia do zmiany na ceny Last Minute lub ceny w promocjach innych niż zarezerwowane. Przy  porównaniu cen uwzględnia się wartość wszystkich świadczeń, również  świadczeń dodawanych gratis w niektórych okresach promocji; jak  wycieczki lokalne, gwarancja niezmienności ceny itp.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Jeżeli uczestnik stwierdzi wady imprezy, winien niezwłocznie powiadomić o tym pilota lub lokalnego przedstawiciela / rezydenta biura podróży  celem umożliwienia usunięcia wady na miejscu. Niezależnie od zawiadomienia o wadach imprezy, Klient może złożyć organizatorowi reklamację. Podstawą reklamacji nie mogą być okoliczności, za które biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności.  Wszystkie  reklamacje (z dokładnym oznaczeniem imprezy, której dotyczą, o ile to  możliwe wraz z kopią dokumentu podróży) należy składać w formie pisemnej listem poleconym na adres Organizatora imprezy.




© Travelink.pl
Reisebus® Czas Podróży®
1992 - 2018

Wróć do spisu treści