Przejdź do treści
Informacje
Pytania i odpowiedzi

Czy cena podana na stronie dotyczy 1 osoby? Czy jest to cena całkowita?
Najczęściej podana cena dotyczy 1 osoby. Poniżej tej ceny znajdziesz cenę łączną dla wszystkich osób. Czasem jednak bywa odwrotnie. Do podanej ceny zostanie doliczona obowiązkowa składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz ewentualnie inne dopłaty lokalne. W niektórych krajach obowiązuje opłata wizowa, płatna indywidualnie na lotnisku po przylocie. Szukaj w zakładce Opis.

Czy cena zawiera transfer z lotniska do hotelu?
Podane ceny najczęściej zawierają transfer z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko w przypadku rezerwacji imprezy turystycznej.
Rezerwując tylko przelot lub tylko hotel transfer nie jest wliczony w cenę.

Ile trwa doba hotelowa?
Doba hotelowa  w zależności  od wybranej oferty kończy się w godz. 10.00 - 12.00 a rozpoczyna się w  godz. 14.00-15.00. W przypadku nocnych przylotów do kraju docelowego,  następujących dzień po dacie rozpoczęcia świadczeń hotelowych, podanej  na dokumencie podróży Goście kwaterowani są po  przybyciu do hotelu – co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godziny dnia podanego w dokumencie podróży.  Rozpoczęcie świadczeń następuje po zameldowaniu w hotelu,  pod warunkiem, że trwa już pierwsza doba hotelowa, a kończy się z  momentem wykwaterowania, jednak nie później niż koniec ostatniej doby  hotelowej. W przypadku lotów powrotnych do kraju następujących po  zakończeniu ostatniej doby hotelowej, należy opuścić pokoje w godz.  10.00 - 12.00 w dniu wykwaterowania.

Jak mogę zarezerwować wycieczkę?
Wakacje można zarezerwować przez Internet (rezerwacja online),  telefon (infolinia +48 34 365.60.90), a także w punkcie sprzedaży: Czas Podróży Reisebus, Al.Wolności 1 (DHU Kwadraty), Częstochowa.

Czy mogę zabrać sprzęt sportowy lub ulubione zwierzątko domowe?
Warunki przewozu sprzętu sportowego lub zwierzęcia  domowego należy sprawdzić w Travelink.pl - Reisebus. W przypadku zwierząt  domowych należy tupewnić się przede wszystkim czy wybrany hotel akceptuje i  przyjmuje zwierzęta.

Czy mogę wypożyczyć samochód za pośrednictwem Reisebus?
Oczywiście. Radzimy jednak wypożyć samochód w miejscu pobytu. Najczęściej jest to tańsza opcja.

Czy cena imprezy może ulec zmianie?
Cena imprezy, już po rezerwacji, może ulec zmianie jedynie ze względu na zmiany kursów walut, kosztów transportu lub opłat lotniskowych,  portowych itp. W przypadku posiadania tzw, Gwarancji Niezmienności Ceny – cena zarezerwowanej podróży nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu. W przypadku opłat niezależnych od Organizatora – takich jak bilety wstępu  czy opłaty za przeloty wewnętrzne lub wizy, itp. - cena może ulec  zmianie.

Co oznacza gwarancja najniższej ceny?
Gwarancja najniższej ceny oznacza, że Organizator gwarantuje Państwu prawo do najniższej  ceny w promocji. Jeśli po dokonaniu  rezerwacji znajdą Państwo identyczną ofertę w korzystniejszej cenie Organizator z przyjemnością zwróci Państwu różnicę.  
Gwarancja Najniższej Ceny nie uprawnia do zmiany na ceny  Last Minute lub ceny w promocjach innych niż zarezerwowane. Przy  porównaniu cen uwzględnia się wartość wszystkich świadczeń, również  świadczeń dodawanych gratis w niektórych okresach promocji; jak  wycieczki lokalne, gwarancja niezmienności ceny itp.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Jeżeli uczestnik stwierdzi wady imprezy, winien niezwłocznie  powiadomić o tym pilota lub lokalnego przedstawiciela / rezydenta biura podróży  celem umożliwienia usunięcia wady na miejscu. Niezależnie od  zawiadomienia o wadach imprezy, Klient może złożyć organizatorowi  reklamację. Podstawą reklamacji nie mogą  być okoliczności, za które biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności.  Wszystkie  reklamacje (z dokładnym oznaczeniem imprezy, której dotyczą, o ile to  możliwe wraz z kopią dokumentu podróży) należy składać w formie pisemnej listem poleconym na adres Organizatora imprezy.




© Travelink.pl
Reisebus® Czas Podróży®
1992 - 2018

Wróć do spisu treści